Zgłoś usterkę
Zgłoszenie awarii maszyny
Sprzęt budowlany we flocie Drial Wynajem to wyłącznie maszyny najlepszych światowych marek. Jednak nawet najlepszym urządzeniom zdarzają się awarie.
Każda maszyna z logiem Drial przechodzi przegląd techniczny po zakończeniu umowy najmu. Ponadto wszystkie urządzenia są dodatkowo kontrolowane przed ich wydaniem wynajmującemu. Sprzęt podlegający dozorowi UDT posiada aktualne badania i decyzje zezwalające na eksploatację.
Aby zapewnić naszym Klientom gwarancję ciągłości prac budowlanych oferujemy:
- błyskawiczny serwis mobilny i usunięcie usterki na placu budowy,
- serwis stacjonarny w oddziałach rozmieszczonych na terenie całego kraju,
- wykwalifikowanych konsultantów, którzy są w stanie rozwiązać wiele problemów zdalnie przez telefon.
Aby zgłosić usterkę wynajętej maszyny wybierz jedną z poniższych metod kontaktu: