Zgłoś usterkę

Zgłoszenie awarii wynajętej maszyny

Sprzęt budowlany we flocie Drial Wynajem to wyłącznie maszyny najlepszych światowych marek. Jednak nawet najlepszym urządzeniom zdarzają się awarie.

Każda maszyna z logiem Drial przechodzi przegląd techniczny po zakończeniu umowy najmu. Ponadto wszystkie urządzenia są dodatkowo kontrolowane przed ich wydaniem wynajmującemu. Sprzęt podlegający dozorowi UDT posiada aktualne badania i decyzje zezwalające na eksploatację.

Aby zapewnić naszym Klientom gwarancję ciągłości prac budowlanych oferujemy:

  • błyskawiczny serwis mobilny i usunięcie usterki na placu budowy,
  • serwis stacjonarny w oddziałach rozmieszczonych na terenie całego kraju,
  • wykwalifikowanych konsultantów, którzy są w stanie rozwiązać wiele problemów zdalnie przez telefon.

Aby zgłosić usterkę wynajętej maszyny wybierz jedną z poniższych metod kontaktu:

Formularz

Wypełnij i kliknij

Telefon

Zadzwoń na infolinię

E-mail

Wyślij e-mail